Regulamin zakupów w sklepie internetowym e-VTI
(obowiązuje od 25.12.2014)
Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży produktów w sklepie internetowym e-vti.pl
1. Właściciel sklepu
1.1. Sklep ten prowadzi firma:
VIKING Sp. z o.o.,
ul. Mikołaja Reja 9/13
35-211 Rzeszów
NIP: 517 040 69 85 REGON : 386210178 KRS:0000844454
Konto bankowe : BNP Paribas BANK POLSKI S.A. 04 1600 1462 1898 8957 7000 0001
2. Warunki ogólne zamawiania i sprzedaży
2.1. Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem http://e-vti.pl/
2.2. Ceny w sklepie internetowym e-VTI wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
2.3. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny).
W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT prosimy o podanie danych, koniecznych do wystawienia faktury VAT, w momencie składanie zamówienia.
2.4. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
2.5. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wpisanie danych osobowych zamawiającego (imię i nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail,nr telefonu) do formularza rejestracyjnego.
2.6. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy:
· nie będą podane wszystkie wymagane dane do realizacji zamówienia;
· dane zamawiającego będą nieprawidłowe lub fałszywe, włącznie z numerem telefonu;
· w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia nie otrzymamy wpłaty należności na konto;
· z przyczyn niezależnych od nas : błąd informatyczny systemu, ingerencja osób trzecich, włamania na stronę, awaria systemu, utrata danych
2.7. Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia wpływu należności na rachunek bankowy, natomiast przy zamówieniach za pobraniem od dnia złożenia zamówienia. Do terminu realizacji zamówień nie wlicza się dni wolnych od pracy.
2.8. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie
2.9. Zamówienia realizowane są tylko na terytorium Polski.
2.10.Zastrzegamy sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży oraz do zmiany cen.
3. Sposoby i terminy płatności za produkt oraz dostawy towarów
3.1. W przypadku wybrania formy płatności jako przedpłaty, środki za zakupiony produkt muszą wpłynąć na rachunek bankowy podany w punkcie 1.1 do 3 dni od złożenia zamówienia.
3.2. W przypadku wyboru przez klienta formy płatności za pobraniem, klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy otrzymaniu przesyłki.
3.3. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru produktu:
§ Odbiór osobisty w siedzibie firmy której adres podany jest w punkcie 1.1
§ Przesyłka kurierska
§ Przesyłka kurierska za pobraniem
3.4. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
§ Gotówka w przypadku wybrania opcji odbioru osobistego
§ Przelew na konto bankowe podane w punkcie 1.1 w przypadku wybrania opcji przedpłaty
§ Płatność za pobraniem w przypadku wybrania opcji płatności za pobraniem.
3.5. Odbiór towaru osobisty jest bezpłatny
3.6. Koszty wysyłki opłacane są przez Zamawiającego.
3.7. Dla towarów dostępnych "od ręki" -wysyłki realizowane są następnego dnia roboczego po otrzymaniu należności. W przypadku towarów dostępnych "na zamówienie" - sposób i termin dostawy jest uzgadniany z klientem.
3.8. W przypadku wyboru opcji płatności „za pobraniem”, towar wysyłany jest w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia, natomiast przy wybraniu sposobu płatności „przedpłata”, towar wysyłany jest następnego dnia roboczego po otrzymaniu należności.
4. Zwroty i reklamacje
4.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu. Jeżeli kupujący złoży oświadczenie umowa jest uważana jako nieważna i strony zobowiązane są zwrócić sobie wzajemne świadczenia. Ponadto Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów z metkami w oryginalnym opakowaniu, wraz z wypełnionym oświadczeniem, (które sklep wysyła na wskazany przez klienta adres mailowy) i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub fakturą VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony. Produkt w stanie nienaruszonym, zabezpieczony przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, w oryginalnym opakowaniu należy odesłać na nasz adres. Należność zostanie zwrócona przelewem na rachunek bankowy w terminie 14 dni. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu należności, do czasu otrzymania towaru od klienta, bądź dowodu odesłania towaru przez klienta. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku uszkodzenia przesyłki zawierającej zwracany towar, stroną w postępowaniu reklamacyjnym z firmą kurierską jest kupujący.
4.2. Odstąpieniem od umowy jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4.3. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie jest równoznaczne z odesłaniem towaru przez klienta, i nie może stanowić dowodu odesłania towaru przez klienta.
4.4. Zwroty przyjmujemy tylko, gdy zakupiony towar jest zapakowany w oryginalne opakowanie.
4.5. Jeżeli zwracany towar został nadmiernie wykorzystany lub uszkodzony, sprzedawca może domagać się różnicy między wartością towaru nowego, a wartością towaru nadmiernie wykorzystanego przez konsumenta.
4.6. Reklamacji z tytułu rękojmi podlegają produkty, które nie są zgodne z opisem produktu podanym na stronie, posiadają wady lub uszkodzenia fabryczne, jak również uszkodzenia powstałe w transporcie. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia fabrycznego towaru, o którym nie było mowy w opisie produktu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@viking.info.pl
4.7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą uznawane tylko i wyłącznie po przedstawieniu protokołu reklamacyjnego spisanego z przedstawicielem firmy kurierskiej. Podczas doręczenia przesyłki należy potwierdzić jej odbiór a następnie w obecności kuriera rozpakować przesyłkę i sprawdzić jej zawartość. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia, bądź zawartość przesyłki jest uszkodzona, to należy żądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody.
4.8. Sklep udziela gwarancji na części , które były montowane tylko i wyłącznie przez autoryzowanych serwisantów, na co istnieje poświadczenie w postaci protokołu serwisowego.
4.9. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru(paragon fiskalny lub faktura VAT). Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy
4.10. Części eksploatacyjne takie jak baterie, uszczelki, uszczelniacze, bezpieczniki, elektrody, nie podlegają gwarancji.
5. Koszty odstąpienia od umowy
5.1. Sprzedawca zwraca konsumentowi cenę towaru wraz z ceną przesyłki w jedną stronę, ale najtańszym sposobem dostawy oferowanym w sklepie (przykładowo, jeżeli spośród dwóch dostępnych sposobów dostawy klient wybierze droższy, to sprzedawca zwraca cenę towaru wraz z ceną przesyłki w jedną stronę, ale tańszym sposobem).
5.2. Konsument odsyła towar na swój koszt.
6. Ochrona danych osobowych
6.1. Dane osobowe zawarte w formularzu zamówienia są przechowywane i modyfikowane
w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez użytkownika zezwolenia oraz wymogami prawa polskiego, w szczególności w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn.zm.) . Dane o naszych klientach są zabezpieczone
i przechowywane na serwerze zapewniając ich właściwą ochronę. Każdemu użytkownikowi, który wypełnił formularz zamówienia zapewniamy dostęp do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia.
Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym e-VTI oznacza akceptację postanowień regulaminu